Вчені знайшли спосіб запобігти старінню

Вчені знайшли спосіб уповільнити старіння, фото glavny.tv

Вчені з Університету Кейс Вестерн Резерв виявили групу білків, які впливають на молекулярний механізм, відповідальний за тривалість життя черв'яків і ссавців. Про це йдеться в доповіді, опублікованій в журналі Nature Communications .

Фахівці з'ясували, що підвищення або зменшення концентрації білків KLF, що регулюють активність генів, дозволяє продовжувати або скорочувати життя круглих нематод Caenorhabditis elegans.

KLF присутні не тільки у черв'яків, а й у ссавців, включаючи людину. Ці сполуки пригнічують експресію генів, в ході якої інформація ДНК використовується для синтезу біополімерів.

Також ця група білків контролює Аутофагія, сприяючи знищенню дефектних клітин, їх органел і побічних продуктів життєдіяльності. В результаті зниження рівня KLF відбувається накопичення токсичних речовин в клітинах, що призводить до старіння організму.

Крім того, ці білки важливі для підтримки функції кровоносних судин, а їх втрата провокує розвиток гіпертонії, серцево-судинних захворювань і деменції. У дослідженні підкреслюється, що за рахунок підвищення концентрації KLF в організмі людини можна істотно збільшити тривалість життя.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram