«Світло від великого вибуху" не відкидає тіні

1. Якщо великий вибух дійсно стався, то світло від вибуху повинен відкидати тінь від всіх скупчень галактик...

Джон Хартнетт
Переклад: Андрій Ткаченко, Олексій Калько ( creationist.in.ua )
Перекладено з дозволу creation.com

Image: NASA, public domain

Малюнок 1. Температурні коливання мікрохвильового фонового космічного випромінювання (проекція всього неба) в порівнянні із середнім значенням фону, рівним 2,725 К. Більш темні плями являють більш холодні області, а більш яскраві - тепліші області. Центральна червона область - випромінювання від Галактики, яке необхідно видалити, щоб побачити передбачуване фонове випромінювання без спотворення від переднього плану.

Одним з імовірних «доказів» моделі походження Всесвіту в результаті великого вибуху вважається мікрохвильове фонове космічне випромінювання. Випромінювання було відкрито в 1964 році Пензиасом і Вілсоном, за що вони отримали Нобелівську премію з фізики. Незабаром після їх відкриття було заявлено, що це випромінювання є «післясвіченням» початкового «вибуху», або «вогненної кулі», що утворився в результаті великого вибуху. З тих пір, як це випромінювання було вироблено «вогненною кулею», спочатку у вигляді тепла, Всесвіт нібито розширилася в 1 100 разів. Таким чином, то випромінювання «післясвітіння» «охололо» і стало представляти набагато довші хвилі ( «розтягнулося» від інфрачервоної до мікрохвильової частини спектра). 1 Ці хвилі можна сьогодні спостерігати за допомогою мікрохвильових телескопів.

Відповідно до теорії, це випромінювання «вогненної кулі» великого вибуху повинно бути самим далеким джерелом світла з усіх. Тобто все скупчення галактик повинні бути на передньому плані щодо цього джерела. Тому все мікрохвильове фонове випромінювання повинно було пройти крізь скупчення галактик на шляху між джерелом і знаходяться на Землі спостерігачем. Це випромінювання, проходячи крізь межгалактическую середу між галактиками в скупченнях, має розсіюватися електронами в результаті зворотного комптонівського розсіювання, 2 (званий сьогодні ефектом Сюняева-Зельдовича). 3 При цьому воно повинно змінюватися і спотворюватися.

У 2006 році в Astrophysical Journal 4 були опубліковані вагомі аргументи на користь того, що принаймні в межах одного градуса від центру скупчення існує аномалія в ефекті охолодження. Аномалія полягає в тому, що очікуваний ефект «затінення» ні виявлено. 5 Дослідники шукали тінь від фонового мікрохвильового випромінювання, що відкидається скупченнями галактик, які повинні бути ближче до нас, ніж передбачуваний джерело фонового випромінювання. Було досліджено 31 скупчення галактик з підсумковим результатом, що вказує на те, що в середньому не було виявлено систематичних тіней. Власне, було поставлено питання, чому скупчення щодо гарячі? Чи є додаткове джерело випромінювання, який компенсує очікувану тінь?

Малюнок 2. Мікрохвильове фонове космічне випромінювання має відкидати тінь на передній план скупчень галактик, але цього не відбувається.

Результати були представлені в ScienceDaily.com під заголовком «Післясвічення великого вибуху не витримує випробування міжгалактичної" тінню "» (Big Bang's Afterglow Fails Intergalactic 'Shadow' Test). 6 Команда вчених з університету Алабами в Хантсвіллі на чолі з доктором Річардом Лью (Richard Lieu) використовували дані, отримані за допомогою запущеного NASA дослідницького супутника WMAP, для виявлення тіней в космічному мікрохвильовому фоні. Перш інші групи вчених проводили подібні дослідження, але це було першим дослідженням на основі даних WMAP. Нагадаємо, WMAP був спеціально розроблений для виявлення відбитка або відлуння великого вибуху. Але, як каже Лью ... «Або джерело мікрохвильового фону знаходиться не за скупченнями, що означає спростування великого вибуху, або ... справа в чомусь іншому».

Чергова невдача для історії про великий вибух Всесвіту. І ще одна проблема для тих, хто засновує свою християнську апологетику на переконаннях «сучасної науки». 7 8 Деякі з тих, хто помилково вірить в «створення» великого вибуху намагалися спростувати це твердження, але не змогли навіть зрозуміти що стоїть за цим фізику. 9

Інтерпретація спостережних даних, представлена Лью та ін., До сих пір не спростована. Це означає, що фонове мікрохвильове космічне випромінювання повинно мати локальний джерело, а не відбуватися від великого вибуху. Проте, світогляд, що включає віру в великий вибух є домінуючим, і ефект Сюняева-Зельдовича на сьогоднішній день використовується для виявлення присутності скупчень галактик. Вони шукають скупчення за допомогою даних мікрохвильового фонового випромінювання, отриманих за допомогою новітнього супутника «Планк», керованого Європейським космічним агентством (ESA). Але якщо ефект Сюняева-Зельдовича призводить до охолоджуючий ефект тільки в 25% скупчень, як було виявлено в дослідженнях Лью та ін. (2006), чи не означає це, що вони не беруть до виявлення 75% скупчень через свій помилковий світогляду?

Тут дуже доречно згадати про слова, сказаних Лью:

«Справа в чомусь іншому!»

Статті по темі

Посилання та примітки

1. Відповідно до стандартної космології, великий вибух здійснив багато протонів і електронів, утворивши плазму, в якій заряджені частинки повинні були бути непрозорі для електромагнітного випромінювання. Приблизно через 380 000 років, що відповідає червоному зсуву (z), рівному 1 100, ця плазма досить охолола, щоб «конденсуватися» в атоми водню при температурі близько 3 000К (~ 2 700 ° C). Така матерія вже є прозорою для електромагнітного випромінювання, яке було б преобладающе інфрачервоним при такій температурі (з піковою довжиною хвилі в 966 нм). Спостережуване фонове мікрохвильове космічне випромінювання нібито є дуже сильно зміщеним в червону сторону спектра післясвіченням, оскільки Всесвіт охолола в 1 100 разів. Назад до тексту
  2. Комптонівське розсіювання обумовлене зіткненням фотона з електроном, при якому частина енергії передається електрону, який відскакує, в той час як інший фотон, що несе залишилася енергію (з більш низькою частотою) випромінюється під кутом від первісної траєкторії, таким чином імпульс зберігається. Зворотне комптонівське розсіювання означає, що електрон втрачає енергію, так що розсіяний фотон має більш високу енергію і, отже, більш високу частоту. Назад до тексту
  3. Sunyaev [Сюняєв], RA and Zel'dovich [Зельдович], YB, Small-scale fluctuations of relic radiation, Astrophysics and Space Science 7: 3-19, 1970. Назад до тексту
  4. Lieu, R., Mittaz, JPD and Shuang-Nan Zhang, The Sunyaev-Zel'dovich effect in a sample of 31 clusters: A comparison between the x-ray predicted and WMAP observed Cosmic Microwave Background temperature decrement, Ap. J. 648: 176-199 1 вересня 2006 року. Назад до тексту
  5. Передбачуване охолодження за рахунок ефекту затінення скупченнями галактик виявилося нижче на 100 мкК. Наприклад, можна було б очікувати, що скупчення на передньому плані буде відкидати тінь 150 мкК (тобто буде холодніше на цю величину) але спостережуваний ефект склав всього 50 мкК. Назад до тексту
  6. Big Bang's Afterglow Fails Intergalactic 'Shadow' Test, sciencedaily.com/releases/2006/09/060905104549.htm, 12 вересня 2006 року. Назад до тексту
  7. Lerner, E., Bucking the big bang, New Scientist 182 (2448) 20, 22 травня 2004 року. Назад до тексту
  8. Wieland, C., Secular scientists blast the big bang: What now for naïve apologetics? Creation 27 (2): 23-25, 2005; creation.com/big-bang-blast. Назад до тексту
  9. Hartnett, JG, The big bang is not a Reason to Believe !, creation.com/big-bang-not-a-reason, 20 травня 2014 року. Назад до тексту
Власне, було поставлено питання, чому скупчення щодо гарячі?
Чи є додаткове джерело випромінювання, який компенсує очікувану тінь?
И не означає це, що вони не беруть до виявлення 75% скупчень через свій помилковий світогляду?
Secular scientists blast the big bang: What now for naïve apologetics?